Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Photoshootings for men


●Το πιο σημαντικό "εργαλειο" σε ένα προφιλ γνωριμιών είναι οι φωτογραφίες.Είτε τις έχεις πριβέ,είτε σε ελεύθερη πρόσβαση.
Αν επιθυμείς να έχεις κάποιες ιδιαίτερες φωτος σου και δεν έχεις ένα χέρι βοηθείας μπορείς να τις αποκτήσεις με ένα μικρό κόστος.

Εχω φωτογραφίσει πολλα προσωπικα και επαγγελματικα προφιλ έχω την εμπειρία και καλή οπτική αντίληψη για να αποκτήσεις ενα σετ με φωτογραφίες σου, που θα αρεσουν.
Μια φωτογραφία που πουλάει δεν είναι απλα μια selfie . Ειναι το σωστο στησιμο,η σωστη ποζα,η σωστη στιγμη.Δεν εχει σημασια η ηλικια το υψος ή το βαρος σου.
Η εχεμύθεια στην όλη φάση είναι κάτι που θεωρώ απαραίτητη. Σέβομαι την εμπιστοσύνη όσων με έχουν επιλέξει. Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι.
●Συνήθως η φωτογράφιση διαρκεί 1- 1 1/2 ωρα και σε αυτη θα βγάλεις γυρω στις 50 φωτογραφίες .
Η λήψη των φωτο γίνεται με κινητο,όπου θα είναι άμεσα στη διάθεση σου,απο το κινητο μου μεσω βαιμπερ ή μεσω καλωδιου
Οι φωτογραφιες σου μπορουν να γινουν
●Σε δικό μου  ή δικό σου χώρο (κατόπιν συννενόησης)
●Σε ξενοδοχείο .Αν επιθυμείς πιο ιδιαίτερο ύφος στις φωτος σου

.
Αν σε ενδιαφερει ολο αυτό,τηλεφώνησε μου ή στείλε μήνυμα στο viber  

T:6907603810
Facebook page: Photoshooting4men